“Instagram”ın baş direktorundan ETİRAF: “Həddindən artıq…”

image-inside-the-samsung-electronics-co-unpacked-2019-product-launch-eventbackend

“Instagram” ötən il insanlara həddən artıq çox video nümayiş etdirib.

Busaat.az xəbər verir ki, bunu “Instagram”ın baş direktoru Adam Mosseri etiraf edib.

Son zamanlar video yükləmələrə diqqət yetirən “Instagram” gələcək planlarında fotoqrafiyaya diqqət yetirməyi planlaşdırır.

“Düşünürəm ki, biz 2022-ci ildə videoya həddindən artıq diqqət yetirdik və onu çox uzağa götürdük. Videolar çox nümayiş etdirildi, fotoşəkillər kifayət deyildi”, – baş direktor qeyd edib.

Mosseri “Instagram”ın tarazlıq yaratmaq üçün çalışdığını söyləyib.

Qeyd edək ki, Keçən il “Instagram” tam ekran video təcrübəsi ilə TikTok üslublu proqram dizaynını sınaqdan keçirməyə başladı. Təcrübə yaxşı nəticə vermədi və bu, “Instagram”ın revizyondan imtina etməsinə səbəb oldu. Amma video nəşri davam etdi və iyul ayında şirkət platformadakı bütün videoları Reels-də birləşdirdi.

Mosseri etiraf etdiyi kimi, axın və kəşf səhifəsinin sıralama alqoritmlərində də bu videolara üstünlük verilirdi.

“Instagram” CEO-su bəzi fotoqrafların platformanın artıq kvadrat şəkil tətbiqi olmadığından şikayətləndiyini, foto və video balansını bərpa edəcəklərini bildirib: “Əlbəttə ki, bizim bir neçə fotoqrafımız var. Aydın danışmaq istəyirəm: Videoya doğru irəliləsək də, fotoşəkillərə hələ də dəyər veririk. Fotolar həmişə İnstaqramın bir hissəsi olacaq”.

Mosseri spam məsələsinə də toxunub: “Bizim “Instagram”da mütləq spam və botlarımız var. Biz bunu azaltmaq üçün əlimizdən gələni edirik. Mən hazırda şərhlərdən xüsusilə narahatam. Bu, əslində bizim fəal şəkildə araşdırdığımız və il ərzində təkmilləşdirməyə ümid etdiyimiz bir məsələdir”.

Busaat.az

Loading...

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki
image-busaat_banner_768x90